BINNENSTEBUITEN

Binnenstebuiten: de meeste denken dan van, eikeba, vies, maar als je dat echt doet, heb je de bigbang of hoe beschrijven ze dat gebeuren waar dit alles uit ontstaan zou zijn of in hoeverre we het maar zitten te snappen!

Op welke woorden moest ik nu nog mediteren van swami, het was het vhole-whole, blackhole, bigbang en nog een woord dat ik steeds weer vergeet! Die blackhole and bigbang kennen we al een beetje, de andere drie zijn nieuw voor ons, wel zijn ze apart maar kunnen niet zonder en voor ons is dat nog altijd zoeken en vinden! Almaar goed staan ze ginder verder dan hier, als we nu alleen nog zouden luisteren naar elkaar in plek van naar het geld, dan zouden we echt geholpen zijn ja, het enige wat ik kan doen is echt mezelf zijn, er zit niks anders op!

Kailabarava, elke zondag!

Ik ben deze zaterdag een hele zak kwijt, vooral met fruit en brood, en wat paksoi en champignonnen, dat word echt afzien zalle, dat het maar rap dinsdag en laat er zoveel zijn, dat iedereen meer dan genoeg zal hebben! Vooral dat fruit toch man, dat word kinkloppen dus! Alles wat ik in mijn hoofd had kan ik weer flushen, aja, ik wil het gaan maken en wat blijkt de goederen ontbreken, aja, das just, zak kwijt! Tmoet ook allemaal zo vooruit gaan he, en toch heb je de tijd van je leven om te doen wat je moet doen, die moet ik nog vinden presiest!

Dat allemaal opschrijven verloopt echt rampzalig, ik kan beter elke dag opschrijven gelijk in een agenda in school, ik deed dat eerst maar dan ben ik ermee gestopt om meer gedaan te krijgen op een andere manier, maar nu komen ze me weer lastig vallen dat ik maar weer een dag agenda inlas, die houd ik dan wel online, dus waarschijnlijk gaat het nu elke dag terug schrijven zijn, dan hier, dan ginder, de bedoeling is een onderscheid te kunnen maken tussen vrijheid en overheid, want als de overheid slechts dient om je vrijheid te beperken kunnen we beter de vrijheid erovergieten, dan komt die overheid een beetje los, maar shhhht, ge moogt zo niet spreken want das niet goed voor de papieren!

Mijn grootste zorg is die reis nu, word ge hier uit elkander gescheurt en dan moet ge samen op reis, das al wat de overheid doet overal tussen komen voor niks, ja voorkomen mogen ze het noemen, ik zeg dat ze het mee aan het veroorzaken zijn wat ik gemakkelijk kon voorkomen indien men mij met rust had gelaten en dat telt niet enkel voor de overheid, misschien moet ik het minder aantrekken, aja, daar was ik gebleven das just, ik zal het mij maar minder aantrekken dan en het niet meer vergeten!

Is gelijk een natte hond die zich droog schud en er staan daar een paar honden rond ne andere ras te doen alsof hij zo schudden gelijk hen moet, nen natten hond schud zich droog en daarmee uit, en al de rest is kaka om op te kuisen, en dan doen alsof ik de enigste schijtster ben, tof zalle!

Aja, normaal gezien ging ik dat ene filmpje nog maken, ik zal dat dan wel gebruiken voor hetvolgende in plek van oude koeien uit de gracht te blijven halen!

Zolang ik reageer op dat alles, blijf ik ermee zitten, hoe doet ge dat, iets negeren tot het weg is?

 

 

Plaats een reactie


♥ BLOG BLOG BLOG ♥

my blogs

juli 2018
M D W D V Z Z
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Voer je e-mailadres in om je in te schrijven op dit blog en e-mailmeldingen te ontvangen van nieuwe berichten.

Voeg je bij 100 andere abonnees