Van denken naar voelen en van voelen naar zijn!

 

Je moet jezelf graag zien, en daar wringt het schoentje vaak he!

Ik ben enkel een moeder, niets anders, het lijkt alsof ik heel mijn leven gewacht heb om dat te worden terwijl ik dat niet wist, nooit heb ik me iets gevoeld, nooit wilde ik een moeder worden, ik weet niet hoe het komt dat rik me dat heeft doen vergeten maar het enige wat ik nu doe is blijven weten en dat is ook voor niks goed!

Tegenwoordig is het banaan ’s morgens, of havermout met melk!

Ik vind het zo onbeleefd als mensen de vraag stellen, wat doe je eigenlijk ’s morgens, ik ben altijd kei vroeg wakker, altijd, en dan doen ze net of alé dat dat niet het geval is, uit die hoek komen ze toch, wat doet die toch heel de dag, leven ja, en jullie staan stil in jullie denken daarover na te denken, leef toch gewoon ook en laat iemand die leeft toch gerust, zeker een moeder, ik ben dat niet geworden voor dat af te geven gelijk de rest, en als iemand denkt over mij te kunnen beslissen, dan zal die iemand dan toch wel heel voorzichtig moeten zijn en doen ze dat niet zullen zij de gevolgen moeten dragen, niet ik! Maar ja, ik heb niks gezegd hoor, en zolang ze zo doen, wie verklapt nu dat wat goud waard is, toch niemand, en ik hoef niets te zeggen, dus waarom vragen ze het toch, voelen ze het dan niet, hoe grof en onbeleefd ze doen voor geld, en enkel van de ivoren toren blazen, pffff, echt e, moet ik daar ook is komen staan kijven! manneke manneke manneke toch!

Ik vind het ook niet kunnen hoe ze mij papieren geven met hoe ik alles moet doen, terwijl ik dat allemaal zo al doe, maar ik kan dat niet zeggen, omdat ze het toch niet geloven, enkel als ik ineens vergeet dat ik het laat zien! En dat gebeurt maar 1 keer per blauwe maan! Ik zal dat is wat losschudden se, zullen de monden dan weer open vallen, volgens mij is dat beter dan dit nu, want sommige zijn geen eens moeder, en ze zitten een moeder, ach mijn God, ze weten niet waar ze mee bezig zijn, ze zien niet door de kak heen, a nee, ze plakken er zo mee vol, en ik maar schoonmaken, en zelf daar krijg ik geen bedankje voor!

Hoe graag ik die mensen gewoon buiten zet hé, maar daar komen ze niks verder mee, dan gaan ze gewoon een andere moeder ambeteren dus ik moet er iets op vinden, daarom liet ik ook alles zien hoe het te zien was, de frustraties van het dagelijks leven in beeld brengen, beseffen ze wel dat ze iemand haar kinderen hebben afgenomen, die niks mis doet of heeft gedaan, het is niet omdat ik mij af reageer op bepaalde mensen, dat die mensen zich zo beledigd voelen dat ze denken er goed aan te doen mijn kinderen af te nemen, neeje, ze zijn vergeten dat ze zelf zo ooit hebben gedaan en het daarom zo zien en zich zo verspreken, maar shhhhht, wat niet weet niet deert zeker, dan kom ik wel met een manier af die ze niet in de grond kunnen boren en doen ze het toch, zien ze dat ze zelf daar komen zitten en ik niet!

Van in begin een baby op de pot laten gaan heeft niks anders te maken met communicatie, tegenwoordig lopen ze dat voorbij met hun beter weten, de mensen die hier binnen komen en open staan voor mij, gelijk die van kind en gezin, vind ik prachtig, maar die ander, die van die andere kant komen, telkens als het loskomt krijgen ze weer de opdracht zich tegen mij in te keren, de geen die Hanna echt graag zien, die laten haar doen, en spelen daar op in, soms is het allemaal zo overdreven vind ik, maar mij niet gelaten hoor, Hanna plakt  aan me als ze zo overdrijven, dat vind ik zo ambetant he! En zij maken er lekker iets anders van, das gewoon om mijn haar mee uit te trekken maar swat!

Dus alles wat nee zegt is eigenlijk je ego, daarom vind iedereen mij maar niks, ik doe nooit niks mee enzovoort, dus zullen we is meer ja zeggen e, zolang ze maar niet afkomen met seks, want dat bepaald voor mij enkel het geslacht dat ik heb en niet meer, gelijk meatlove, and i won’t do that, i just won’t do that! Prachtig lied eigenlijk, kga het hier zetten:

 

Met dat nieuw meisje dat hier binnen zit ook, ze doet haar uiterste best, dus kan ik dat alleen ook maar doen he, bij deze heb ik dan ook het bankje op zijn plaats gezet, mevrouw spin vroeg er zelf om, ik heb haar ook gevraagd of ik het bankje mag verzetten en alles luistert zo goed he, als de mensen dat ook zouden doen, dus die spin direct een ander plaatsje gezocht, toch zo vriendelijk! Ik zal proberen haar hetzelfde plaatsje te gunnen, we zijn namelijk over de spin aan het leren ook maar als je mij komt platlopen dan weet ik nooit wat zeggen, ik zie wat er gebeurd en als ze gewoon van mens tot mens toch mij behandelen gelijk ik er ook eentje ben, dan werk ik altijd mee, dat weet iedereen toch, want iedereen is zo zelf ook!

Denken botst he, en dat moeten we laten klinken! Enkel als je dat denken overstijgt komt er medewerking bij kijken, want het denken kan daar niet aan uit en dan werkt het altijd mee!

Het is wel zo, dat ik nu moet volgen wat echt goed voor ons is, en ik mag ook niet helemaal mij laten doen, want dan is het mijn schuld!

Draaien met de wind mee noem ik het, sommige vinden het maar niks, ik kan niet anders, hoe moet ik anders laten zien dat ze een moeder met rust moeten laten en dat er in de maatschappij een advocaat moet zijn, die elke moeder verdedigd en dit gratis en voor niks, dat zal hun leren moeders lastig vallen!

De omgeving maakt de mens, en daar moeten we nog veel aan veranderen, zolang we de natuur zo om zeep werken, ja, kan er niet veel goeds van in huis komen he, maar dat je daar het huis van elke moeder voor moet aanpakken, is zooooooooo fout, maar ja, mij hoor je niet klagen hoor, kuch kuch!

Heel de dag zit toch zo vol, zeker als je de pot en het wandelen doet, een bezoekje hier en daar, want anders kunnen ze weer zeggen dat ze niet genoeg speelt met andere, zo ambetant, bij mij mag iedereen altijd zoveel kritiek hebben en ik moet maar zwoegen en dan durven ze nog te denken dat ik geen reet doe, aan mijn reet zal het niet liggen!

Ik noem geen namen waar ik altijd langs ga, als het maar gelijk familie is, dat betekend dat Hanna loskomt en niet terug getrokken reageert gelijk veel mensen die niet doorhebben dat het komt door dat ze vertrekken door iets wat ze denken, daar houden kinderen gewoon weg niet van, dus waarom zouden die van mij daar tegen moeten kunnen!

Ik zie dat dan nog ook en dan voel ik me van, o neeje, en ik mag dat niet laten zien want dan maken ze er weer iets anders van, en dan oooooooooooooo, mensen lief toch, wat een miserie, ik zat zo goed, als dieje lul dat nu is wilde snappen he, maar ja, tegenwoordig kloppen we het erin, zonder handen natuurlijk, want anders is het weer mishandeling, zolang ik doodeerlijk ben, kan hij toch niks tegen me doen, en hoef ik niet tegen hem te beginnen lullen want als ge het op zijn voors doet verstaat hij er toch geen reet van, maar als ik zo lul, dan moet ik zien dat ik het nog op een manier doe dat ne lul er niks van kan zeggen en dat gaat alleen als ge een voor hebt, duidelijk genoeg nu, of gaan we het over een ander boegje gooien?

Voila, 1 uur en ze is met hare siësta bezig!

Als ik het zo moet opschrijven gelijk ik dat papier heb gekregen, we dansen en zingen dikwels met de doek en terwijl spelen we verstoppertje kiekeboe, dat was ook een oefening die op het blad stond, maar nu kan ik meerdere spellekes invoegen, maar meestal komt dat per dag kijken met de dingen die gebeuren, vandaag ook rammelen met een zak quinoa, terwijl er muziek speelt en op een emmer met een stok, maar dan zo een mini emmertje en een mini stokje, ze speelt op het moment ook veel met een miniwinkelkarretje waar een popje inzit en pieter de auto met figuren blijft haar favoriet! Maar zo zijn er per dag veel dingen, vandaag ’s morgens een kak op de pot en nog twee keer in de pamper maar het afblijven waar ik wil dat ze afblijft doet ze nog wreed ambetant, daar werken we dus aan!

Dus waar was ik met mezelf graag zien, en vooruit blikken, mikken op het beste er is zonder teveel te willen natuurlijk, gewoon niet blijven hangen aan het verleden, het moet er echt af, vandaar blijf ik maar schudden!

Je moet kunnen graag zien zonder er iets voor terug te willen, als je dat niet hebt kun je niet rijk zijn, ook al heb je al het geld in de wereld, alle macht, het is niks als je niet graag kunt zien zonder iets terug te willen!

Ik moet het ook maar goed oppakken, dat alles wat naar me word gegooid, ik zal het voort als iets gegeven zien!

Hopelijk slaap ik vandaag beter,  kamer helemaal afgesloten en mug vrij of er moet er nog eentje zich ergens verstopt hebben, deze nacht was dat ook, maar werd wakker omdat ik het veel te warm had, had de raam open gezet en even later begon het al, ik slaap normaal altijd met de ramen open en heb nooit veel last van muggen, kvraag me af, wat ik ze in de weg heb gelegd seg, ofwel moet ik mevrouw spin daar zetten, maar ik denk toch dat ze liever bij mij zit, anders dacht ik dat toch niet!

Dus je manifesteert niet dat wat je wilt maar dat wat je geloofd!! Eerst kon ik niet stil zitten, dat ging niet, dat gaat nu toch al veel beter, de agama van Nithyananda werkt op onze neurologie en zo begint het hé! Dus eender wat dat kiest te genereren, dat word gemanifesteert als je realiteit, begrijpen moet ik het nog wel een beetje beter doen, maar daar zijn we mee bezig, als we maar met ons derde oog kunnen gaan scannen want anders haal ik het niet tegen die troep van ons dagelijks leven, als moeder! Wat je gelooft werkt op je neurologisch circuit, het bepaald wie je bent, hoe je leven is enz, dat deel moet je zeggen dat je krachtig bent, dat deel moet zich realiseren dat je een krachtig wezen bent, das toch de bedoeling van dit alles, wat hierna komt, word gewoon te voor de meeste mensen, maar ik moet dat licht kunnen zien, ik kan daar niet mee stoppen, het is zoals een drug, maar je moet er niks voor nemen of voor doen, je moet jezelf enkel trainen, en alles wat ik geleerd heb, heb ik hiervoor af moeten leren, en ik wil alleen meer, maar het moet echt zijn, anders zat ik hier nu ook niet over te zeveren, een persoon die dit begrijpt, weet wat gelukzaligheid is, maar iemand die dit niet begrijpen wil, zit echt wel in het donker, en daar heb ik echt alles al gezien!

Ik ken mensen die beter dan een dokter en zijn machines kunnen zien wat er aan de hand is in je lichaam, ik ken mensen die  in drie seconden kunnen zeggen, hoeveel de afstand is van de maan tot jupiter, ik sta in verbinding met mensen die blind kunnen lezen, das gene zever, maar voor de meeste die maatschappelijk gericht zijn, en op hoge posities mikken, is dat allemaal een grap en als dat zo was, dan zat ik hier niet te typen, als er niks was, hierna, dan had ik mezelf al lang kapot gemaakt, ik kan dat toch niet, ook al heeft de maatschappij mij er helemaal in geduwd, ik kan dat niet, maar ik heb toch mensen gekent, die het echt gedaan hebben, zo erg he, het ligt aan de maatschappij, maar die wast haar handjes er wel vanaf! En wat ligt aan de moeder, en waarom moet die zo bestraft worden in naam van zogezegde bezorgdheid van andere, mag de moeder aub zelf nog bezorgd zijn, en kun je misschien begrijpen dat als een moeder bezorgd is, het daarvan komt, en waarom worden dan al die bezorgde mensen geholpen, en de moeder moet die mensen helpen niet bezorgd te zijn, en wat met die bezorgde moeder dan, wanneer gaan ze die nauw is echt helpen, maar ja, zo ver reikt hun denken zeker niet, ons sandy was ook zo een bezorgde moeder, en iemand die zo niet durft te zijn, kun je dat nog een moeder noemen, of is het slechts een plakker waarop moeder staat die we nog durven zijn en niet meer dan dat? Mag men nog echt een moeder zijn, er zijn er zoveel, ik geloof niet dat een moeder haar kind naar school kan doen, dan moet je eerst de moeder zelfmoord laten plegen en dan kan ze gaan werken, en daarmee is ze nog niet dood, ze blijft bestaan, en iedereen uit dat op zijn manier, en zo zie ik het echt, niemand is meer of minder moeder dan een ander, maar ik heb een hekel aan de geen die zoveel meer proberen te zijn, zelfs dat ga ik in de wc pot dumpen, een moeder is een moeder en laat een moeder een moeder zijn, en de geen die dat niet doen, hebben vast hun reden daarvoor, maar om daarvoor andere moeders dat af te pakken, wat van ze een moeder heeft gemaakt, uit zogezegde veiligheid, ja, waar moeten we dat gaan schrijven hé!

Tis allemaal raar maar waar!

 

 

Plaats een reactie


♥ BLOG BLOG BLOG ♥

my blogs

augustus 2018
M D W D V Z Z
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Voer je e-mailadres in om je in te schrijven op dit blog en e-mailmeldingen te ontvangen van nieuwe berichten.

Voeg je bij 100 andere abonnees