Wie denkt die rechter wel niet dat ze is! Schrijend gewoon!

Blijkbaar schrijf ik genoeg waarheid, anders zaten ze niet met mijn facebook in, en zij zwijgen toch mooi, en de geen die iets zeggen die hebben niks gezien, zegt ook genoeg hoor, want wie mijn facebook echt kijkt en mijn dingen leest, die weet waarom en al de geen die zeggen dat iets niet kan dat ik schrijf, ja, money talks, tzijn zeker geen mensen die het goed voor hebben met mijn kinderen, mensen het zwijgen op leggen ja zodat zij hun ding kunnen verder doen, meer is het niet, wacht maar, het universum krijgt jullie wel!

42292617_10155440405370738_5589140508216655872_n

Denken die nu nooit is na, of neeje, dat is het hem juist, die zitten enkel te denken en zien de paradox niet in die voor ons hilarious is, als een moeder praat over dat haar kinderen misbruikt worden, dan pak je dat serieus, welke moeder gaat nu zo iets verzinnen, das pas ballonnen opblazen, en wat moet ik gaan doen, weer een andere advocaat gaan zoeken, want er komt altijd wel iets tussen, en hoe ze daar allemaal zitten mij af te breken, en dan doet mijnen broer daar met mee, ik kan moeilijk mijn broer nog zeggen, ik begrijp niet dat mijn familie niks doet hieraan, echt niet? Zo ken ik mijn moeder ook niet meer, ze weet hoe onzen ivan is, ze wilt van niks meer weten, ja dat is zeker niet goed meer en hij kan zijn gang maar gaan, hij heeft zijn vrouw al zot geslagen, en zo hoor ik ook veel meer, maar ja, dat dieje enkel is getrouwd voor het geld met haar dat ze nu niet meer heeft, is hij presiest ook vergeten, en zo weet ik over de rechter ook van alles maar das niet mijn zaak en voor de rest he mag ik posten wat ik wil, zeker over mensen die mij iets aandoen, en mijn kinderen, en dan pakt die rechter natuurlijk onzen ivan serieus, lachend kwam hem buiten, hij wist alleen niet, dat wij daar waren gaan zitten, wacht maar, de waarheid duurt het langst, en ik weet hoe arne is, en hij schijt hem zelfs altijd uit als een zjanet en dieje was bang voor te crossen dieje moest dat, moet ik ook is vuile was buiten hangen, ik doe zo iets toch niet, ik heb geprobeerd met hem contact te krijgen op elke manier, en nog is me dat niet gelukt, natuurlijk doe ik dan hoe ik heb gedaan, wat wilt ge, het heeft tenminste geholpen, de waarheid moet en zal wel bovenkomen, hij heeft mijn kinderen al genoeg aangepakt zodat ze niks zouden zeggen, vandaar dat uitstel he, experts zijn aan het werk nu, dat ze maar is goed laten zien wat een expert is, ik weet 1 ding, echte experts (wat over die rechter al niet kan gezegd worden want die heeft duidelijk tegen mij gezegd hoe ze niks gaat kijken naar ergens, alleen naar mensen luistert die het beter weten, is gelijk die rij mensen waar er op laatst iets anders uitkomt dan wat bij de eerste ingesproken is, domme gans verdomme), dus echte experts he, die luisteren eerst en vooral naar de moeder, mijn kinderen vertrouwen mij en enkel mij en wat de rest zegt he, dat vinden die gewoonweg manipulerend, ik krijg dat altijd weer los of eruit, telkens opneiuw, aja, ik ben de moeder en zelfs dat wil die rechter verneuken en meer niet, (want ze kon nergens niet tegen van begin dat ze iets gehoord had, ze wist dat het altijd al goed zat, anders doe je dat mij niet aan!) ze begrijpen alles goed genoeg en mijn kinderen dan, die worden behandeld als voorwerpen die niets kunnen begrijpen, je zou voor minder achter komen staan hoor, en pleegzorg hoe ze niet zien hoe ze zitten te verdienen gelijk het gerecht op mensen hun kap, op mensen die ze zouden moeten helpen in plek van op hun gat te zitten wachten op hunne verlof om zelf van het leven dat ze leiden te kunnen ontsnappen, aan stagiaires alles overlaten, meer doen ze niet! En als ik dan mooi alles van me afschrijf, daar kunnen ze zelfs niet tegen en ik moet alles slikken dat niet waar is, zonder ik iets terug mag zeggen, daar geniet die rechter van, die komt daar op klaar en zo iets zou niet respectvol zijn om te zeggen, wees dan een echte rechter, kom echt op voor wat je zegt maar daar draait het niet om he, macht en positie, dat is al, anders sprak ze me van moeder tot moeder aan, en begreep ze de situatie, nu is dat niet, nu verbergt ze zich achter een maatschappij en doet ze alsof daar iets in te fixen valt, iets erger maken dan het al is, daar is ze super in, dat kan ik niet ontkennen, schrijend gewoon, zie toch in hoe gebroken het systeem is mens toch, iedereen weet het, iedereen en dan doen er zo een paar mensen alsof het zo niet is mee, kotsen moet ik ervan, yuk, en hoe er direct dan mee willen doen met dat, want papieren zijn belangrijker, schrijend inderdaad, ik ben blij dat ik een moeder ben en op mijn streep durf te staan ook al wijzen jullie mij zo onbeschoft aan! Ik weet tenminste dat jullie in fout zijn en dat ik mij zo niet moet laten behandelen!

42345076_10155442093270738_3703907752288976896_n

 

Het blijkt dat er veel moeders zijn die hier niet van durven genieten, dat ze het voor andere moeders onmogelijk maken om een moeder te zijn, ieder zijn circus, ze zijn moeder, waarom houden ze zich dan bezig met andere geen moeder te laten zijn, zegt ook genoeg hoor! zegt eigenlijk veel te veel, maar waarom weten ze het zelf dan niet dat wat ze blijven verbergen door te doen alsof het op een ander ook zo moet zijn, en nog andere maken daar natuurlijk gebruik van, ze hebben het nooit gevoeld, hoe erg is dat!

42441864_10155443805290738_3771386559002050560_n

Das voor iedereen bij pleegzorg behalve de stagiaire! Als ik dan iets stuur doen ze net alsof ik mij aan het druk maken ben, terwijl ik me redelijk goed voel als ik de waarheid mag zeggen, die rechter kan enkel zo liegen en op leugens verdergaan, ze kan niet luisteren maar met zo iemand kun je niet klappen, die zijn er enkel voor het geld, hun macht en positie, ik wou dat ik die is goed haar vet kon geven! MAAR DAT ZAL IK MAAR AAN HET UNIVERSUM OVERLATEN, WANT ANDERS GEEFT DIE MIJN KINDEREN NIET TERUG! Ze zal moeten! De rest handel ik wel in mijn slaap af!

giphy-downsized-medium.gif

Als al die dossiers zo zijn, mijn god toch, dan houd ik mijn hart wel vast!

42142828_10155862763761453_3528541050727563264_n

Nu weet ik waarom half de wereld doet alsof, en er zo veel mensen werken om mensen te helpen!

 

 

 

Ze hebben vast nooit geleerd de dingen van hun af te zetten, ik zal daar maar begrip voor hebben zeker, zeker omdat het hun ontbreekt langs alle kanten, zo’n mensen zouden zo’n job niet mogen vervullen, maar ja, je ziet gewoon waarom waardoor en ze beseffen dat zelf niet, das zo raar he, ze denken dat ze dat kunnen verbergen door zo te doen, das zo zielig he, maar ja, zolang die minderheid denkt dat ze zoveel meer zijn, wat doe je eraan, wachten tot ze voor een spiegel gaan staan waar ze enkel maar voor kunnen gaan lopen, dus moeten ze een mens slecht behandelen goed keuren, dit is totaal fout allemaal, mensen praten, dat is al, en ik mag niks zeggen, zegt duidelijk genoeg hoe fout zij bezig zijn en niet ik, ik ben blij dat ik voor mezelf blijf opkomen, ik ben blij dat ik van die familie af ben die mij enkel gebruikte om sandy te kunnen vergeten, ik hoef haar niet te vergeten hoor, ik neem haar mee bij elke stap ik zet zonder ik daar voor moet bhoeehoehoe doen, ik ben blij dat ik haar zo mag kennen, en hoe doen zij verdomme, ik mocht nooit niks zeggen, in de familie, want ik was te opdringerig, ik ben het gewent dat ze met zijn allen altijd op mij zitten, ons sandy deed daar toen altijd iets aan en die zal dat nu weer doen en ze zullen moeten inzien, anders hadden ze ons maar met rust moeten laten!

fotoslide voor de volgenden blog

Deze slideshow vereist JavaScript.

Zolang ze niet met mij kunnen lachen, blijft er iets mis, is de klik niet gemaakt, en wat moet ik doen om het duidelijk te maken, met haar kinderen een spel gaan spelen zodat die met mij gaan meedoen, zodat ze ziet en weet wat het is om als moeder dat wat iemand ook doet of zegt, dat niks veranderd aan hoe je moeder bent of kunt zijn, moeder is moeder, een moeder die daar afgaat en meer wilt zijn, das het probleem en ik weet nu eenmaal dat ik zo niet ben en jullie wel, al de geen die niet met mij om kunnen hebben een probleem, zou ik dat zeggen, neeje, je klikt met mensen of het klikt niet, maar als de geen die niet willen klikken zeggen dat jij moet klikken, wel, zorgt eerst maar dat het klikt met jullie zelf, voor aleer je iemand afklikt die klikt met iedereen! had ik al klik gezegd? Ik ben toch erg he mensen, jezus, toch, weet je wat iedereen erg vind, dat die kinderen wel bij mijn broer mogen zijn en niet bij mij, want die weten hoe erg dat hij is en dat ik niets heb misdaan en een kei goede moeder ben, ik heb enkel spijt dat ik dat voor een seconde was vergeten! Denken ze nu echt dak nen ezel ben en dat opnieuw ga doen, aja, ezels zijn zo dom niet, die stoten zich geen eens twee keer aan dezelfde steen!

Ze lachen met fouten die ik schrijf en pakken mij daarom niet serieus, ik lach ermee omdat ik begrijp waarom sommige mensen daar niet door kunnen zien! Ze kunnen niet lachen, zelfs niet met mijn fouten, ze zijn te serieus en dat dood hun spontaniteit waaruit de echte natuurlijke intelligentie flowt, vandaar dat ze niet belachelijk gemaakt mogen worden en dat enkel zijn, ik heb er geen probleem mee om belachelijk gemaakt te worden, doe maar lach maar, ik weet toch dat jullie dat niet echt kunnen en dat is net het probleem, enkel iemand die je de grond in boord die je geen eens doorhebt, daar niets mee inzit, is gelijk de roel die ze zogezegd iets aandoen, dieje lacht harder in zijn vuistje dan de rest ooit zal doen, hij mist sandy veel harder dan die stomme familie van mij die enkel doet alsof ze haar misten, vergeten willen ze het wel, maar kunnen is iets anders, daarom moet ik maar onder de mat geschoven worden, ik weet meer van sandy dan wie dan ook, en dat weten natuurlijk ook al de mensen! En er is er ene dieje nog net iets meer weet dan ik, en dat is de roel zelf, en zolang mensen olie op het vuur kappen zullen ze nooit teweten komen wie onze sandy echt was, en zo’n echte vrouw, zal de rechter nooit worden! Dus dat ze mij ooit begrijpt, daar reken ik nog niet meer op, het viesspelen gelijk haar daar ben ik ook al niet goed in, en wat afzuigen om positie te hebben ziet ge ook van hier, dus wat zit er dan nog op, wachten tot onzen ivan ging samen spannen met heel de familie, daar ga ik ook alleen maar een geraamte van worden, dus wat he, elke dag mijn best blijven doen want ik weet , meer kan ik niet doen, en doen zal ik, dus bij deze dank ik iedereen die mij steunt, en mij bijstaat, bedankt voor al de goede zorgen, dat mijn kinderen veilig mogen zijn en dat ons sandy maar onzen ivan onder zijn gat gaat sjotten, ik pak de roel wel aan, ik ben teminste de enige die hem durft aan te spreken, gelijk ne mens! Ik moet nog niet weten wat ze dat emmaatje ocharme allemaal wijsmaken, ons sandy zou willen dat die bij mij zat en niet bij robin, maar ja, dat ze maar verder het uithangen gelijk in een soap op tv, ze zijn presiest allemaal vergeten waar ze vandaan kwamen, vroeger deed ik alleen maar zo, maar in die tijd zat ik scheef, tzal wel in de lucht hangen zeker, kga afronden nu, khem genoeg van mijn gezever! Laat dat ook gezever worden, waar ik mensen mee aan het lachen maak zonder ik moet gaan liegen, dan liever dood man, en ik moet nog zo lang blijven leven, sandy wilde nooit oud en verrimpelt worden, ze heeft haar zin ook gekregen!

En voor de mensen die niet tegen mijn facebook kunnen, ga aub toch op een andere kijken dan!

 

42389536_10155442322790738_3348321207920361472_n

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. 0godsangel0
    okt 03, 2018 @ 20:24:46

    mensen die hun naam niet durven zetten als ze reageren zouden hunne dikke bek moeten houden, wie denken ze wel niet te zijn, ze zitten andere mensen uit te maken voor alles wat ze zelf gedaan hebben, terwijl die mensen die ze uitmaken, maar aan alles, aan uit moeten kunnen! Denken ze nu echt bij mij een reactie te kunnen plaatsen, mijn pagina mijn ruimte, zelf dat moeten ze komen verpesten, erg gewoon, en dan moet ik mij dat maar niet aantrekken!

    Beantwoorden

Plaats een reactie


♥ BLOG BLOG BLOG ♥

my blogs

september 2018
M D W D V Z Z
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Voer je e-mailadres in om je in te schrijven op dit blog en e-mailmeldingen te ontvangen van nieuwe berichten.

Voeg je bij 100 andere abonnees