Wanneer gaan ze mij nu is een keer serieus pakken!

Heel de living hier doen enzovoort, het moet praktisch staan voor alles, en ik vond mijn draai hier nog steeds niet, nu lijkt het inorde te komen, heb nogal dingen moeten verschuiven en verzetten ervoor, en nu ben ik bijna content!

Mijn andere twee dochtertjes hadden hier een pot stiften nog staan en dat had ons Hanna natuurlijk gevonden, ai ai ai, maar tkomt goed, abstract tekenen dus!

Met grof huisvuil, hoe moeten mensen die dingen weg moeten doen als je alles niet mag buiten zetten nu van alles af geraken, ik heb doorgebeld en je krijgt voor alles te horen dat ze dit niet meenemen dat ook niet, op wat trekt dat eigenlijk, mensen zonder vervoer moeten maar in het vuil komen zitten dan, het is allemaal al zo duur en dan nog zo, erg eigenlijk, wij mensen hebben dat totaal niet in de mot zeker!

De reis die we achter de rug hebben was toch een heel aanpassing voor Hanna, ze was eigenlijk iets te jong nog maar de volgende keer zal het wel allemaal vlotjes verlopen, een kind onder de twee hoeft bij mij niet weg van me gaan spelen, hoort eigenlijk zo ook niet, ze vond dat niet plezant en ze heeft er echt een schrik van overgehouden, is dat dan de bedoeling, voor de rest viel het erg mee, het lukte nu en dan toch maar ik moet dat ook kunnen, zolang ik het gevoel heb, en dat komt meestal van haar, dat het toch niet gaat lukken, moet je zo iets ommes niet proberen, voor de rest heeft ze goed gespeeld met andere als ze haar niet persee die richting in wilde duwen, dan ging het altijd vanzelf, maar als ze haar kwamen halen net op het tijdstip ze gewent was een ommetje met mij te doen, ja, dat ging toch niet zonder gejank, en waarom een kind laten janken als het zonder ook gaat, goed als ze overdrijft, maar kinderen voelen dat ook als ze iets van plan zijn ermee, als het zo is, dan zijn ze veel aanhankelijker en wij volwassenen houden daar totaal geen rekening mee, gelijk mijn kinderen die zijn afgenomen, had iemand echt naar het kind gezien en hun veiligheid, dan hadden ze die nooit of nooit bij mij durven weghalen, nu ging het enkel om mensen die mensen overtuigden van mijn slechtheid die er dus totaal niet was, en dat komt nooit goed, ik heb het op voorhand zo gezegd maar nu beginnen ze pas te luisteren naar me, na er dingen gebeuren natuurlijk die ook niet juist zijn, ons ma zei het vroeger altijd al, waarom moet er eerst iets ergs gebeuren vooraleer mensen echt iets doen, omdat als er iets ergs gebeurt, je er niks aan kunt doen meer, het leven is wat het is, en het is wat het is, voordien ook, als er iets niet snor was langs mijne kant, dan zou ik daar zelf toch mee afkomen zeker of mee afgekomen zijn, wie in Godzijnnaam geloofd nu mensen die enkel uit zijn op die mag niet leven en lachen of die moet zo of zo maar zijn, hadden ze ooit naar mijn kinderen gezien hoe gelukkig die waren, nee, en zo’n mensen pak ik niet serieus, normaal toch, dat je voor zoiets niet open doet, wel, als jullie zo samenspannen om gelijk te krijgen, zien jullie nu in, dat ik dat gelijk gewoon ben dat jullie proberen te zijn, doe het gewoon ook, en dan begrijpen jullie wat ik bedoel, maar ze begrijpen het niet, ze zijn op zoek naar dat wat hier is gevonden en daarom die neuzen overal hier, onbeschoft is het wel, maar laat ze maar, ik heb me erbij neergelegd dat ze toch altijd aan me twijfelen omdat ze geen eens zeker kunnen zijn van hunzelf, er zijn er die er niks mee inzitten en het gras niet groener hier of daar zien, ach ik zit er weer over te zeveren, ja hoe spijtig toch he, dat ik er niks aan kan doen, en toch zal ik er iets aan kunnen doen, want anders zie ik die arme schaapjes nooit terug, ze begrijpen begot niet wat ze verkeerd gedaan hebben, is dat hun manier om een kind te bevrijden van een situatie waar ze enkel in wilde blijven zitten, ik vind dat er in de maatschappij een advocaat moet komen die “de moeder” beschermt, langs alle kanten, nu werkt iedereen zo hard om net dat te vergeten waar men vandaan komt en mooi is iets anders hoor, maar ja, mij hoor je niet klagen, ik schrijf het er wel af, maar ik leer de mensen kennen en de mensen leren mij nu ook kennen, als ik iets doe, kan het niet, maar als andere net hetzelfde doen is het wel ok, gebeurt hier dagelijks, en toch, zie, mij zie je toch niet mij vergelijken met andere, ieder zijne rugzak, maar dat je iemand daar voor straf kunt geven en de andere niet, is niet eerlijk, maar het werkt nu eenmaal zo, en daar ben ik mij serieus bij aan het neerleggen, mensen denken dat ze daarbij kunnen helpen, maar das niet zo, tenzij het van twee kanten komt, en dat vergeten is de boeman uithangen, en ik moet maar zien dat het van twee kanten komt, ik moet mezelf kunnen zijn, want anders ben ik mee schuldig voor die andere die dat dan ook niet doet of kan! is gelijk moppen over domme blondjes, ik begrijp dat niet, voor mij zijn die niet dommer, dan mag je zoveel voorbeelden geven als je maar wil, ze hebben misschien meer lol, net of alé die weten dat niet, maar het maakt hen gewoon weg niet uit, ze houden daar geen rekening mee, met hetgeen andere wel rekening houden, of meet de geen die er moppen over verzinnen, zijn zij dan de echte domme toch, want zo iets verzin je niet zomaar, enkel als je zelf dom bent, en ik denk dat die slimme domme blondjes mij wel begrijpen nu, we lachen elkander allemaal gewoonweg uit, en dat is goed ook, maar je moet jezelf zijn anders kun je zoiets niet verdragen en dan krijg je narcisten gelijk de roel, maar ja, als ik zo weer afkom dan gaan ze van, hoe durft ze toch, maar doe het maar is na, echt begrijpen en voelen en zien, zonder je denken dat saboteren mag, of kan! Soms heb ik schrik om te schrijven en ik schrijf me er dan gewoon door, wat ze er ook weer van maken, ik moet mezelf kunnen zijn en dat uiten of het komt er op een manier uit en dan kan ik hier met ons Hanna ook niet verder want dan blijf ik daar maar over bezig, net gelijk dit nu, als ik dit niet nu en dan neer kan pennen, dan kan ik overdag geen leven creëren voor haar dat ze persee willen zien, ik zal er zelf nog meer van maken dat hunnen bek ervan open zal vallen, en dan moeten ze maar is goed beseffen, dat ik dat voordien zo ook al deed maar niet kon laten zien, omdat ik gewoon schrik had van mensen en hun vies denken, dat ik altijd inzag en zijzelf niet, sommige mensen kunnen nu eenmaal meer zien dan andere, en als je met dat wat er niet meer is………………. shhhhhhhhhhhhhhhhhhhht, weet je niet, ze zijn er gewoonweg niet klaar voor, ze maken er dan iets anders van, gewoon om hun eigenzelf niet te moeten inzien………………..

MANTRA TIME

actie reactie, dus ik moet zorgen dat al mijn acties vrij zijn van dat wat ?????? Dat ze het zelf voort verzinnen man!

Als ik mijne grote kuis maar krijg gedaan, zolang boven dat bedje nog niet is afgebroken kan ik de was niet doen, eens het is afgebroken, zal het wel op een dagje gedaan zijn, maar dat zijn allemaal dingen die je tussendoor makkelijk gedaan krijgt als ze niet op je kop komen pissen!

39196803_10160714562885456_8877299338968039424_n

Als ze wisten wat ik wist, dan zouden ze mij zo niet behandelen, dus daar moet ik mij wel bij neerleggen, ze weten gewoon echt niet beter, ze zijn op zoek naar dat wat ik al weet, net zoals ik het heb gevonden, wie zoekt die vind, en verklappen kan ik niks aan iemand die zichzelf niet eens geloven kan, das allemaal voort delete en voor de prullebak, was hun dat ook maar gegund zo te redeneren, ik kan me niet blijven verantwoorden voor dat wat geen eens voelt wat het is om dat niet te moeten doen! Ze doen hetzelf dagelijks en weten niet beter, ik moet dat begrijpen anders krijg ik het ervan, en das net wat ze willen zien, aja, dan denken ze gelijk te hebben, erg eigenlijk, maar eens je het begrijpt vanwaar het allemaal komt, is het dik inorde, mensen zien niks,echt niks, en als ze iets zien dan weten ze niet dat het eigenlijk niet dat is wat er te zien is, je moet maar dat laten zien om hun denken te sussen, en zo ben je er zelf niks mee maar zo geraak je er wel vanaf, oh laat hun toch beleven dat wat ik beleven mag, laat hun weten en zijn, zoals ik mag genieten, ook al ziet het er niet uit, dat zijn net de dingen waar je het hardst van geniet, iemand die denkt maakt er altijd kak van om op te kuisen en das verdomme spijtig, de mooiste dingen verneuken ze gelijk ne zot en dan begrijpen ze niet dat je daar zo mee gaat doen, als ik er weer moe van word, schudden gelijk een natte hond tot je droog bent, want niemand houd van die zever en toch moeten we ermee om kunnen gaan, want iedereen heeft dat denken, enkel de gene die denken dat er niks meer is dan dat, ocharme, echt e, das gelijk ne zombie, nen dode dieje leeft, wat heb je daar aan, toch niks, velen denken dan dat ik hun neerpraat maar ik praat mezelf zo neer als het moet, omdat ik niet dat denken kan zijn, daar komt enkel ne roel van, en iedereen die denkt verbergt hem, en doet alsof ze zo niet zijn terwijl ze net dat aan het laten groeien zijn, ons sandy wist dat en zie toch vonden velen haar zo dom terwijl ik weet dat zij veel slimmer en sterker was dan al die oppervlakkige mensen, de roel was zo dom gelijk het denken zelf is, want meer als dat durfde hij niet te zijn, het was de gene die het hardst van al die aandacht en knuffels nodig had en als sandy dat dreigde weg te nemen, net gelijk zijn emma, dan kwam daar niks goeds van, het was fout van hem om daar in te trappen en ons sandy daar voor af te laten zien, maar als de rest van de hoop enkel kon roddelen in plek van aan de situatie echt iets doen, ja, wie ben ik dan om mij daarover uit te spreken, het is zo moeilijk, gevoelige snaren raak je zo snel en toch bedoel ik het niet slecht, enkel iemand die het slecht bedoeld neemt het zo op, maar wie ben ik om hen dat wijstemaken, ze kunnen het geen eens zelf, wat zou ik daar dan aan kunnen doen? Het leven is al moeilijk genoeg, waarom het elkander nog moeilijker maken, we zijn geboren om elkander graag te zien en zie, als je dat volgens de maatschappij doet kun je er beter een h voor zetten, de haatschappij, het denken, draai het gewoon om of binnenste buiten, begrijp het verkeerd en je bent zelf dat wat je niet kunt begrijpen dat andere hebben verkeerd gedaan, zie je denken, beeld moet het zijn, je kunt dat niet uitleggen aan iemand die enkel hoort, das te raar ze maken er dingen van die er niet zijn, zo spijtig, is gelijk een onweer voor de zon als je daar net ligt te zonnen, zo zal je niet bruin worden ja! maar ja, als ik er maar kop en staart aan krijgt de rest mag er een noch tussen zetten, ieder zijn ding, ik word wel moe nu, nog veel werk, maar zonder ik hier eerst werk van maak kan ik toch geen reet meer doen!

je voelt het, gelijk iemand die achter je zit te hijgen, ba, is gelijk mensen die andere int oog houden, ik kan zo iets niet, omdat ik weet hoe het voelt, je voelt dat, sommige mensen niet, die kicken erop en andere weer begrijpen niet dat ze zich anders voordoen dan en als ze niet kijken zitten ze daar, iets te missen gelijk ne zot en niet wetend wat, ik heb daar allemaal geen last van, en ben daar erg dankbaar voor, ik leg gewoon soms wat teveel uit, wat lastig is voor mij, ik zou dat ook gewoon moeten laten, dan laat dat mij ook gewoon en daar ga ik op af en op niks anders, anders zie ik die twee ander nooit meer terug!

Het is wat we er zelf van maken, meer niet!

VERGEET NOOIT HET VOLGENDE: WEES WIE JE BENT WANT ER ZIJN ANDERE GENOEG!!!

1 reactie (+voeg die van jou toe?)

  1. 0godsangel0
    aug 20, 2018 @ 20:25:04

    ZO RAAR

    AJUINEN MAG JE OOK NIET ETEN EN JE GENEEST NIET DOOR JE ETEN TE VERANDEREN MAAR DOOR DAT TE VERANDEREN WAT JE DENKT! WANT DAT IS DE WORTEL VAN AL HET KWAAD!

    Beantwoorden

Plaats een reactie


♥ BLOG BLOG BLOG ♥

my blogs

augustus 2018
M D W D V Z Z
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Voer je e-mailadres in om je in te schrijven op dit blog en e-mailmeldingen te ontvangen van nieuwe berichten.

Voeg je bij 100 andere abonnees